понеделник, 24 февруари 2014 г.

ПЪТЯТ

© Елена  Начева



ELA photography © Elena Natcheva


Калейдоскопът на моите дни
стремглаво... назад се върти,
напомня ми пропътуваното,
насърчава ме за жадуваното.

Дълъг път до тук извървях,
качваха ме на пиедестали
и бързаха да ме бутнат от тях
върху тръните чинно постлани.

Калейдоскопът ми житейски се върти,
отваря и захлопва пред носа ми врати,
позлатява ме и ме почерня като врана,
превърта щастия, преповтаря всяка рана.

Но ако трябва отново да избирам „роля”,
пак грешните си стъпки ще повторя,
при същите родители ще спра,
същите приятели ще избера,

на същата сродна душа ще кажа „да”
и същите рожби ще... сътворя!

                 ЕЛЕНА  НАЧЕВА© ELA









Текстове © ELA.Всички права запазени.Copyright

§

Няма коментари:

Публикуване на коментар