вторник, 4 декември 2018 г.

Магическа пратка с наложен платеж и обратна разписка

© Елена Начева

photo web,thanks


vintage photo

   Избирам любовта. Страховете ме обвиняват в предателство и ме напускат.
   Избирам вярата. Съмненията се чувстват нищожни в мое присъствие и ми обръщат гръб, изоставят ме без съмнение.


photo web,thanks

   Избирам прошката. Гневът ми не на шега се разгневява приел това за непростимо и избухва, самовзривява се буквално на парчета.
   Да, изоставена съм от всичките си дългогодишни спътници, разочаровани от мен. Всеки избор си има последствия, да съм мислила...
   Изоставена съм, но пък радостна. Защото от друга страна съм възнаградена от Смелостта за смелостта си. Животът вече все по-често ми изпраща хора, които ми казват обичам те, вярвам ти, блаGODаря! Аз мога само да им вярвам, да ги ценя, обичам и да благоговея пред блаGODатта, която ги води в моята реалност. Не мога да им дам каквото нямам. Загубих способността си да обвинявам за каквото и да било другите. Забравих откъде си набавях преди съмненията. Но спечелих една просветваща ми лампа, която ми показва колко ценно време се губи да се сърдя, гневя, критикувам и да се обиждам.
   Колко хубаво! Всеки има право на свой избор.
   Може да избере да аплодира. Може да избере и да мрази, да не харесва, да тръби от своя пиедестал колко ниска оценка ми дава за усилията да служа с уменията си на останалите и да съм полезна. Негов избор. Не тревожи моя избор и сърце. 


Paper Jewellery - © Frank Tjepkema

   Изборът на някой да бъде груб, злословещ, осъждащ, обругаващ, безпощаден и гневен към мен, не може да ме въвлече в неговата игра с неговите правила, щом не ги приемам. Абсолютно всеки избор върви в комплект с приложението му „Последствия”. Кой каквото казва, за себе си го казва. Кой каквото прави, на себе си го прави. Каквото сееш, това ще жънеш. Говори за друг това, което искаш да чуеш за себе си. Прави на другите това, което искаш да правят на теб. Каквото мътиш, това ще ти се излюпи.
   Ежедневно забравяна мъдрост. Нищо не е между мен и друг, всичко е между мен и Вселената. Думите и делата ни са личните ни послания към света. Изборите ни са нашата пратка с наложен платеж към Вселената, пратка с обратна разписка. Задължаваме Я да ни върне изпратеното на собствения ни адрес. Упс!



photo web,thanks

   Вселенският механизъм, по който работи света, е толкова лесен за прилагане.    Всички го знаем. От мързел обаче забравяме да изпращаме пратките си с любов, вяра и прошка, а все очакваме да ги получим и недоволстваме срещу куриера. Но и  неотменният Закон за Гравитацията не може да накара нещо да ни падне отгоре, ако не сме го изпратили. Не подлежи на съмнение. Отново има уловка. И да не вярваме във Вселенските закони, те си работят и неверието ни изобщо не ги смущава.  
   Обичам този свят наш Свят!
   Прощавам си за времето и изборите преди да осъзная колко видима е тайната на невидимото. Животът е Божествен дъх. Във всеки от нас диша този миг от Вечността. Изпълвам моя с радост. И го споДЕЛЯм с вас. *       


____________________
 * Из  книгата „Кабинет по Смехотерапия – 2”  от Елена Начева © ELA  („Пратка с наложен платеж и обратна разписка”, чат-пат в предпечат)





photo web, thanks

§

Няма коментари:

Публикуване на коментар