сряда, 21 май 2014 г.

Моите СЕЛЕНИЯ

       ©  Елена  Начева


Порив, страст, мечтания....
Докоснат от крило на ангел се пробуждам!
От тази ласка имах жадна нужда...

Времето измества своя ход и поема
наобратно с противоветров платноход...
Вече съм млад, вече не преследвам
приключения, те преследват мен.
Вече съм препразнил коша на желанията....
Все по-пълни стават сънищата ми
от сънища изваяни...


Artist © Nina Zlateva, Bulgaria, Help us Lord to preserve magic

Нямам срокове безизходни.
Имам цветове да скрият
и открият всички истини...
Изтупвам от възглавката си
сънища без корени.
Думите и четките ми плуват
във боите все по-уверено,
и все по-недЕлено... 
Моят свят е приказка,
не всеки я разбира...
Но приказката е за всеки,
който в нея спира... 


Artist © Peter Savov, Bulgaria

Отдъхни, погледай, пътниче,
пребродващо безприказни пътеки.
В моята, ако не намираш радост,
продължи да търсиш своята.
Не хвърляй думи с вкус на пръст
по моята....... по моя-та... мо-ята.....
Благодаря ти, че улавяш ехото ми!
И за това, че спря под сянката ми!
Разхлади ли страст !?!...
Свалил съм вярата си от Голготата.
Не я изпитвам вече. Не се съмнявам.
Стихнах, притаих я в цвят и стих,
ще я нося надалече. Само нея вземам.
Нищо чуждо веч не ми е нужно.
Пироните от кръста също връщам -
излъскани и смазани,
ако потрябват някому за нова употреба... 


Artist ©  Silvy Basseva, Bulgaria

Животът уморява от ласкателства,
пресища със предателства,
но не насища на игри, мечти и светлини...
Претърсвам кътчетата на душата си
за красоти и озарения,
за доброти и вдъхновения...


Artist © Darina Yaneva, Bulgaria

Но уви, уви, понякога
Добротата ни човешка я мързи...*
О, миг поспри! Не простиха
ни на "Шекспир", нито на Христос...
А аз съм още тъй безбожно млад и бос...
Бос... на себе си.

19.08.2012 GODина

______________
Знаеш какво е. Само Мързелът ти се събужда и нищо не му се прави... ;)
                                                                
Още / More:  ELA
 §

Отново стани 
      © Rumi  
Страх те е, че ще загубиш? Загуби... !
Страх те е,
че ще паднеш? Падни...!
Страх те е,
че ще се нараниш? Нарани се ...!
После се изцери .
Отново стани.
Отново започни.
Отново обичай.
Отново се влюби.
Отново ли падна ?
Отново стани !
Рано или късно,
това което очакваш ще дойде.
Рано или късно,
това  което те търси ще те открие.
Но ако ти веднъж се ужасиш,уплашиш,

ако си сложиш маската и щитовете... тогава всичко свършва.
Каквото и да очакваш,
никога няма да дойде...
                                                          

§

Няма коментари:

Публикуване на коментар