понеделник, 28 юли 2014 г.

БлаGODарността


© Елена  Начева
                                                        

Елена Начева ,  лафото  ELA © Кръстю Лафазанов

   Благодаря за любовта, с която ме преизпълвате. Преливам. Ако не бях едричка, къде щях да побера щедрото ви внимание и обич! Не е случайно. Щастлива съм - мога да прегърна цялата всЕЛЕНА *. Душата ми лети. Въпреки, че съм гравитационно подсилена", стъпвам не по земни, а по звездни пътеки. Препълно пълно ми е. Егото се свива и ме кара да мисля за самотните и огорчените. Изпращам им частица от обичта, с която вие доливате резервоара на душата ми. Изпитвам екзистенциално неудобство, че не мога за помогна на всички, които допускат в себе си омраза, озлобление. Но не им се извинявам за умението си да бъда щастлива... въпреки всичко.
   На онези, които "обичат" да замерят с лоши думи  и негативизъм, не позволявам да ме досягат. Опитвам и се справям. Уча се да не се зацапвам с негативни енергии, които рушат. Емоциите ни са предИзвикани от допуснатите мисли – взривяващи или извисяващи.

Щастлива съм да имам приятели, които не минират душата ми.
   Те са мои животоспасяващи системи, прЕЛИват ми радост и любов.............
   Вие, които си правите труд да изчетете думите ми до тук, сте едни от тях. Добра среща! 
   На другите, които не могат да смелят думите ми или се дразнят от пълнежа им, а количеството мисли в тях им идва в повече -  жеЛая безметежно пътуване. 

   За да си Приятел, е нужен талант. Дар Божи е да те изберат за ПРИЯТел. Значи си човек... (бау-бау), добре, значи си някой - безопашат или опашат, с когото им е ПРИЯТно. 

................................................ **

 Привилегията да бъдем допуснати в другото сърце, 
в тези времена белязани от дефицит на доверие, е истински лукс, истинско богатство. Изпращам към приятелите си това, което искам да получавам от тях - обич, грижа, доверие, безусловна искреност, задължително допълнени с шеги и усмивки. Не им изсипвам кофищата си проблеми в душите, имам си Recycle Bin. 

.............................................................

   За всичко блаGODаря.
   Докато презареждах батериите на мобилните телефони след обажданията ви за рождения ми ден, се опитах да изчисля колко сейфа са ми необходими за диамантените ви сърца. Тъна в разкош от Приятелства. Цялата LAUGH-LOVE-фамилия също!

.....................................................

   Благодаря ви, щедродуши мои! Вие сте най-многобройната част от семейството ми. 
   

photo by web
    
    Пожелавам на всеки да полага радостни усилия за своето щастие, вместо да завижда на чуждото. Нищо не ми пада на готово. Работя, упорствам, закучвам се с неудачите. Не ги лая, а се опитвам да ги чуя какво те ми ръмжат. 
   Драмите и трагедиите съпътстват всеки. Не смятам, че вашите лични тревоги са по-малко, та да имате нужда и от моите. Винаги ще ви доливам в душите любов и радост, светлина и доброта, за да я множим заедно и да добавяме добро към света. Но ако от своята позиция видя, че сте на релси, по които срещу вас лети тежкотоварен влак, а вие не го виждате, ще си позволя да ви извикам или да ви бутна. Но ако вие смятате, че не бива да си позволявам, и ми търсите сметка за причинените рани, добре. Ще съм ви благодарна за искреността. 

ЗабЛУДИте понякога са забавни, 
но предпочитам да се избавя от тях, когато ми смразяват усмивката и ме карат да си губя чувството за хумор.

     ..................................

Приятелството е чиста математическа функция на отдаденото. Наистина, привилегията да бъдем допуснати в нечие Сърце (не бъркай с профила му ;), е невероятен лукс.
   Благодаря за сърдечността и за отделеното ви за мен време!



Victory  of  LOVE ,  photo  web


   Сърцето на всеки е толкова голямо, колкото човешка обич се побира в него. Сърцето не се вмества само в малкия мускул отляво.

       Ваша  Елена НАЧЕВАща деня с усмивка

                                                                        
_______________
* с блаGODарност за топлите думи и за светлите ви пожелания 
                                                  за моите рожден ден и нощ 28 юли  
** откъси 


 
Елена Начева, фото © Борис Анев



                                            БлаGODарността е  блаGODат.
                                                   Едничка дума, а съдържа цял свят.
                                                   Вълшебница, която като Златно ключе,
                                                   отключва вратите към всяко сърце.
                    

                                                                                                     Елена Начева  © ELA


                                                                           §                                                                           

Няма коментари:

Публикуване на коментар